2009. augusztus 1., szombat

A kitüntetés

Miért csinálja velem ezt Tomi? - gondolta Blogina. - Miért bíz rám ilyesmit? Direkt engem akar ezzel megalázni? Régen nem így viselkedett velem! Amikor együtt festettük ki ezt a hangulatos szuterént, ahol annyi kellemes pásztorórát töltöttünk el kettesben pihegve, festékpontocskával az orrunkon, leizzadva, de jókedvűen, vidáman... És milyen hangulatos, meleg, de mégis férfias lett a szoba! Most meg ez a hülyeség, sebaj, felhúzom itt a pulcsimat, így ni, hadd lássa a kis rohadék a pisztolyomat, velem ugyan nem fog packázni... A hárpiával is elbántam, most meg ez a kis gizda rohadék próbálkozik Tominál? Hogy majd közénk állhat? Abból nem eszik... Persze le nem lőhetem a szobában, megdöglenénk a gáztól mind a ketten, de azért csak felhúzom itt oldalt a pulcsimat, így... Mennyivel férfiasabb, sőt, kifejezetten szexi, nem véletlenül én hódítottam meg Tomit is! De nem fog ez a kis gizda sokáig itt sertepertélni Tomi körül, az első adandó alkalommal ki fogom baszni ezt a kis túlbuzgómócsingot a picsába...! Na essünk túl rajta, legyen meg az akaratod Tomi, bemegyek, odaadom ennek a köcsögnek a kitüntetést...

- Number? Maradj, csak, nem kell felállnod. Itt a kitüntetésed, gratulálok, remélem boldog vagy!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.