2009. augusztus 13., csütörtök

Zsodi naplója

Privát üzenet!
Csak regisztrált zsidók olvashatják!

Kedves ügynökök!
Bár eltér a feladattól, de érdekes dologra bukkantunk. Zsodi legtitkosabb naplójának utolsó oldalát fedeztük fel.
Íme, lássátok!

Kedves naplóm!
Borzasztó érzések kínoznak. Valami feszít legbelülről és ez most nem olyan, ami a pizsamámon szokott éjjel landolni,hogy aztán reggel megint mehessen a szennyeskosárba az egész.
Furcsa érzések kavarognak bennem. Igaz hazafi vagyok, a nemzet krónikása, magyar, szittya, értelmiségi,de valami mégsem kerek.
Évek óta foglalkoztat egy kérdés,hogy miért nem vagyok teljesen olyan, mint a többiek a nemzeti radikális oldalon? Bár munkám nekem sincs és én is másokon élősködöm és antiszemita vagyok, de valami mégsem stimmel. Nem, nem a könnyű pénzkereset iránti vágy, az bennem is megvan. Valami bánt, egészen mélyről.
Sokat járok tüntetésekre, hihetetlen dokumentációs munkát végzek mindenki legnagyobb örömére, de mégsem teljes az életem.
Én is olyan kopasz, nagymagyrországos tetkós kigyúrt hazafi akarok lenni, Szálasi tetkóval, mint a srácok a Magyar Szigeten. Én is akarok betyárnak öltözve ostort pattogtatni a belvárosban. Én is olyan véreres faszú magyar hazafi akarok lenni, akik a Csattogó völgyben mulatnak. Hogy honnan tudok a véreresről? Ezt még neked, kedves naplóm, még neked sem merem leírni. Elég legyen annyi,hogy a hazafiak is tévedhetnek, amikor éjjel borgőzős hangulatban "kúrjuk meg a zsidót" kiáltással berontanak a sátradba. Persze utána, amikor már szabad volt a szám, szóltam,hogy én Zsodi vagyok, a nemzet krónikása és az idetévedt Indexes riporterek 2 sátorral odébb tanyáznak. Megköszönték az információt és elnézést kértek a történtekért, valamint felajánlottak egy flakon Turul olajat a sebeim kenegetésére. Igen, ilyenek az igaz hazafiak. Néha felrúgnak tüntetéseken, de ha útbaigazitom őket, mindig megköszönik. Bár nekem addigra már rossz. De ilyen szenvedéseket mindig felvállalok a hazámért!
Most elmondom a legtitkosabb vágyaimat. Kitárulkozom neked, kedves naplóm!
Tulajdonképpen az szeretnék lenni, amire a külsőm predesztinál. Értelmiségi, szabadon gondolkodó, jó anyagi körülmnyek között tengődő, nőfaló...zsidó.
Igen, kimondtam! Végre, megszabadultam ettől a tehertől!
IGEN! Most jobb!
Mindig is oda akartam tartozni, engem is vonzott az összetartásuk, tehetségük, gazdagságuk ,befolyásuk. Én is az akartam lenni, de nem hagytak a gecik.
Azt mondták, születni kell annak. Szemetek. De azt azért elismerték,hogy a külsőm már rendben van. De én olyan akarok lenni mint ők! Nem hagynak? Majd én megmutatom nekik! Olyan, de olyan blogot írok,hogy fájni fog nekik!
De nem fájt. Röhögnek rajtam, gurgulázva a héberek. Pedig megpróbáltam közeledni, megírtam,hogy nem vagyok antiszemita. De ezek a mocskos cionisták szartak rá. Még a pénzemet (családom pénzét) is odaadtam egy cionistának, de ez sem volt elég, csak azt mondták rám,hogy egy pöcs vagyok :-( és ilyet igazi zsidó nem csinál.
Próbálok hozzájuk közeledni, hátha...talán ha beírok a zsindex fórumába..talán ha beszélgetek velük, akkor felfedezik bennem a jót, az embert!? Talán meghallgatnak és megértenek a kampósorrúak! Én is közétek akarok tartozni , értsétek meg! Én is akarok ingyen termálvizet a fürdőmbe! Én sem akarok dolgozni, csak pénzt kapni a fórumozásért, mint Ti! Hát ilyen nagy kérés ez, Ti nyomorult zsidrákok?!
Na ugye,hogy nem.
Most megyek és beregisztrálok a zsidók fészkébe, az index fórumába, hátha most sikerrel járok. Záhonyit kellene meggyőzni, a többi már menne magától..
Most zárom soraimat kedves naplóm.
Kitartás!

Kedves Zsodi!
Ne haragudj,hogy közzétettük ezt a naplót, de izgulnod nem kell, csak a regisztrált zsidók olvashatják, más nem! Jó kezekbe került vallomásod. Zsidóvá válásodról még kohnzultálnom kell Tel Avivval, de nem elképzelhetetlen,hogy ha igazi zsidóként nem is, de udvari bolondként alkalmazhatunk! Nagyon szép kitárulkozás volt, már csak Bloginát kellene meggyőznöd,hogy valljon színt,hogy mi is nyomasztja valójában!
Mi veled vagyunk!
A Te Ferid.
(de tudod mit? Szólíthatsz Haimnak is)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.