2009. július 7., kedd

Új közösségi blog indult

Nagyon örülök, amiért vidéki nyugdíjasként is lehetőségem nyílt tudomást szereznem a napi érdekességekről, hírekről, az új divat és technológia, az Internet révén. Amióta a fiam bekötötte az öreg házba a kábelt, hétvégénként rákapcsolódok az információs szupersztrádára, és így mindig naprakész maradhatok, pedig nem a fővárosban élek.

Sajnos, megdöbbenve láttam, hogy vannak, akik ezt a fantasztikus találmányt rosszindulatúan és gátlástalanul ádáz, öncélú haszonszerzésre használják csupán, és semmiféle eszköztől nem riadnak el, hogy más embereket gátlástalanul kihasználva a saját megélhetésüket bármi áron eme jobb sorsra szánt találmány segítségével zsigereljék ki másokból.

Szerencsére a fiam mutatott nekem egy közösséget, ahol egy maréknyi jóérzésű ember kemény kézzel felvette a küzdelmet a népsanyargató, rosszindulatú bűnözők ellen. Ez a közösség rendkívűl sok erőt adott nekem ahhoz, hogy visszanyerjem a hitem abban, hogy ez a varázslatos technológia, az Internet nem csak a bűnözők térnyerését szolgálhatja, mert igenis a jó emberek is össze tudnak fogni a segítségével, ha kell.

Ez a Közösségi Internetes Napló az én ajándékom azoknak a jó embereknek, akik visszaadták az emberiségben való hitemet, ezzel szeretnék valamit én is visszaadni a közösségnek.

Ezúton kívánok mindenkinek ártánymentes szebb jövőt!



1 megjegyzés:

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.