2009. július 10., péntek

Az Ártány: Köcsög Tomcat

11 megjegyzés:

  1. A videón a dagadt hölgy nem Macstapancs véletlenül?hasonlít.

    VálaszTörlés
  2. bereccsentettem ide ... de ugyan mijért ??

    Mandy Lane

    VálaszTörlés
  3. Záhonyi,záhonyi megtanítalak a szadóra mazóra
    te lehetsz bőrszettben faszomnak szopója!!!

    VálaszTörlés
  4. Pista bá,a fia csinálta ezt a klassz kis összeállítást, ugye? Gratulálunk neki!
    A taxisok.

    VálaszTörlés
  5. Záhonyi istenkirály vagy, de töled ez gyenge:S

    VálaszTörlés
  6. huhuhuáháháhá ohohoháháháhuhuhhihihi óriási a video, Zátonyi !!!!!!
    Ha pedig valaki azt mondja, hogy unalmas és monoton, vagy hogy a szinvonal a béka segge alatt, ne higgyétek el, csak irigykedik ránk, zsidókra.

    VálaszTörlés
  7. Nem írtam ki külön, restellem is, mert nem illik mások tollával ékeskedni, de a videót a Hurutinfó Média Csoport készítette, igaz az én közbenjárásom által. Ahogy mifelénk mondani szokás: ajándék lónak ne nézd a fogát, én a magam részéről hálás vagyok a Hurutinfósoknak, amiért ilyen vidám szórakoztató videóval leptek meg, ráadásul a közösségi fotóalbum felhasználásával.

    Én nem vagyok szakmabeli, de azért azt még én is belátom, hogy hiába a modern, divatos elektrónikus zenei aláfestés, egyszerűen nem lehet könnyű disznóképű fasiszták fotóiból ízléses videót készíteni, csak valami olyasmit, amitől önkéntelenül is megundorodik az ember.

    VálaszTörlés
  8. Hát, nagyon én se értek a videó szerkesztéshez, szal csak egy ötlet, de tök poén lenne a bambagyár közösség intim pillanatairól készíteni egy montázst a Village People Y.M.C.A zenei aláfestéssel:), bár minta valamelyik indexbabónak már eszébe jutott volna.

    VálaszTörlés
  9. az a baj hogy akármilyen szinvonalas is egy elképzelés, ha ártány pofája megjelenik rajta, az olyan mint a nullával osztás, mint a csokipuding egy vastag szarcsíkkal a tetején.

    VálaszTörlés
  10. Tomi valóban egy kissé alpári, proli hangnemben anyázik, de ha többször meghallgatjátok, fel kell hogy tűnjön mennyire mesterkélt amikor káromkodik.

    Tomi csak keménynek, férfiasnak szeretnek tűnni, angyalföldről ezt hozta magával, ott akkor voltál valaki, ha mocskos proli módjára tudtál anyázni.

    Ha át tudtok látni ezen a maskarán, akkor meglátjátok, hogy Tomi egy félénk, beszari hülyegyerek, akinek egyetlen öröme, hogy valódi cselekvés helyett a kis retardált blogján éli ki magát a fiatal fesze seggű, rajongástól csillogó szemű fiúk között.

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.