2009. július 8., szerda

Pályázat!

Írj egy kitalált történetet a Tomcat néven elhíresült blogger stílusában, melyben saját szerepedet felnagyítva magadat erkölcsi piedesztálra emeled, és a bátor hős szerepében tetszelegsz, miközben ellenségeidet megalázod, híveidet lenyűgözöd. 
Az írás a követkeő elemekből kötelezően tartalmazzon mimimum ötöt: zsidózás(kiemelve, hogy a barátnőd is az), cigányozás, holokausttagadás, jogtechnikai kisérlet, vegetáriánus étrend, halott csecsemők, flegmán kioktatott bíró/ügyész/ügyvéd/szakértő, megvert blogger, víztisztító, random fenyegetőzés.

Az első három helyezett között hamis kopogtatócédulákat, füstgyertyákat és az indexes fórumozók személyes adatait sorsoljuk ki.

A pályaműveket önálló post formájában kérjük benyújtni vasárnap éjfélig. A zsűri elnöke Záhonyi István lesz.

18 megjegyzés:

  1. ki az a Záhonyi?Ja,csak egy zsidó.bocs.

    VálaszTörlés
  2. the golden nonstop2009. július 8. 14:42

    tehát, csak az iteni szerkesztők pályázhatnak?

    VálaszTörlés
  3. Ha van valami jó anyagod, akkor a kommentboxba is küldhetet. A külsősöknek majd indítunk egy új kategóriát, őket záhonyi fia fogja zsűrizni.

    VálaszTörlés
  4. the golden nonstop2009. július 8. 14:55

    okés, köszi

    VálaszTörlés
  5. ja ,csak "iteni"zsidók és zsidóbarátok írhatnak.

    Záhonyi fia is zsidó?Ja,az apja is az akkor ő is az .Ki a f@sz az a záhonyi?

    VálaszTörlés
  6. Miért fáj neked ennyire, hogy egy kedves kis zsidó közösség jókat mulat és szórakozik egy cipóképű náci sertésen?

    Zsidózhatsz akármennyit vörös fejjel, ők úgyis jól érzik magukat, és a hozzád hasonlókon röhögnek.

    VálaszTörlés
  7. Zsidózáshoz van eszed, de ahhoz már nics, hogy írásjel után szóközt tegyél?
    NEMZETHALÁL!

    VálaszTörlés
  8. Persze, aztán majd viszontlátom a sztorit a bambagyáron, Ártány tálalásában, aztán bizonyítgassam hogy én írtam, ő meg learatja helyettem a babérokat! Na azt már nem!

    VálaszTörlés
  9. ha zsidók (is)vannak itt, akkor miért baj az,hogy zsidózok?(szarom le a szóközt).A zsidókat zsidóknak(hébereknek) híjják. Vagy nem???

    VálaszTörlés
  10. Patrona: Lehet, hogy én vagyok a béna, de hogyan lehet bejegyzést csinálni itt? Bonyolult ez nekem vén texasi milliárdosnak.

    VálaszTörlés
  11. Elnök úr, a jobb felső sarokban talál egy olyat, hogy új bejegyzés. Sok sikert!

    VálaszTörlés
  12. a beágyazandó momentumok közül hiányolom a "négyszemközt elárulta nekem, hogy igazából velem ért egyet, de..." tomcaticumot.

    VálaszTörlés
  13. http://index.hu/kulfold/2009/07/08/obama_allitolag_beleegyezett_az_izraeli_telepepitesekbe/
    István ebben te is közreműködtél?

    VálaszTörlés
  14. Patrona: Áh! Tudtam én.

    Van egy régi mondás Tennessee-ben, tudom, hogy Texasban, valószínűleg Tennessee-ben, ami így szól, hogy - egyszer átvághatsz - szégyen...ööö szégyen a fejedre. Ha átvágsz, többé nem tudnak átvágni.

    Nnna ezt TomKat-nak ajánlom.


    Ja és: a szerzőknél magamra kattintva miért nem látszik a fotóm? A "követők"-nél bezzeg! Erről is a sidóóók tehetnek, direkt ilyenre csinálják, hogy a böcsületes Texasi emberek itt kínlódjanak....

    Na majd megmutatom én nekik!

    War or Hobbits!

    VálaszTörlés
  15. Hmmmmm Patrona fijam!

    Nekem ilyen opció nincs a csúcstekc, csúcstehc...szóval a nagyon drága gépemen! Hát milyen jogosultságokat kaptam én?!

    Csak olyan opció van, hogy "bejegyzés", "megjegyzés". Szerintem nem erre gondoltál.

    Kérem jogosultságaim felülvizsgálását!

    VálaszTörlés
  16. "tomcaticum"

    ez jó

    VálaszTörlés
  17. Elnök úr, maga tényleg hülye. A weboldal legfelső jobbfelső sarkában keresse, a mozdonyos kép feletti kék sáv jobb szélén.

    VálaszTörlés
  18. Elnök úr nem hülye, babó blog rosszul vette fel a regisztrációm. Csináltam másikat és már látszik az eddig hiányzó opció.

    Pesta bácsinak meg szóltam, hogy törölje a hibás reget.

    Azért köszönöm a segítséget, éljen Dél és Lee tábornok!

    Patrióta féltő üdvözlettel:

    George (az Elnök)

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.