2009. július 9., csütörtök

Az évtized médiahackje!

25 megjegyzés:

  1. És hozzá ez a fej:)))

    Blogin a legnagyobb mókamester!

    VálaszTörlés
  2. kiafaszazazáhonyi?Egydagadtzsírosizzadtzsidómozdonyvezető2009. július 9. 19:44

    na megvan a végső nevem.hogy tetszik?

    VálaszTörlés
  3. kiafaszazazáhonyi?Egydagadtzsírosizzadtprolizsidómozdonyvezető2009. július 9. 19:47

    bocsánat a prolit kihagytam.

    VálaszTörlés
  4. kiafaszazazáhonyi?Egydagadtzsírosizzadtzsidómozdonyvezető2009. július 9. 19:52

    Nem mondom meg.

    Lehetek én is tag nálatok.befogadtok?Én is rendszeres olvasótok vagyok.Na?

    VálaszTörlés
  5. a dagadtizzadt az a tompi,nem?

    VálaszTörlés
  6. A magam részéről nagyon örülök a kezdeményezésnek, és szerencsédre éppen folyamatban van egy pályázat amin bizonyíthatsz!

    VálaszTörlés
  7. Ne haragudj István, fáradt vagyok, ezt nekem írtad?

    VálaszTörlés
  8. Nem, a 19:52-es lelkes ügynöktanoncnak szólt.

    VálaszTörlés
  9. kiafaszazazáhonyi?Egydagadtzsírosizzadtprolizsidómozdonyvezető2009. július 9. 20:09

    Záhonyi(ha valóban ő van a képen)dagadtabb és ezért ő sokkal jobban izzad.

    Egy meleg nyári napon a forró fülledt mozdonyban csak úgy csuroghat Záhonyi horgas orráról az izzadtság.
    Záhonyi mostantól te vagy kedvenc indexzsidóm!
    ugye te is szeretsz engem?

    VálaszTörlés
  10. kiafaszazazáhonyi?Egydagadtzsírosizzadtprolizsidómozdonyvezető2009. július 9. 20:15

    Köszönöm a bizalmat Záhonyi úr.Cserébe egy sárga dávidcsillagot adományozok neked.Akár felvarhatod a mozdonyvezető ruhádra,vagy inkább jobbat mondok,a mozdonyod elejére tedd ki,ott ugyis szoktak csillagok lenni.Nagyon szellemes vagyok.köszönöm,köszönöm a tapsot.

    Nekem van becsületes nevem ,kérlek így szólits:kiafaszazazáhonyi?Egydagadtzsírosizzadtprolizsidómozdonyvezető

    VálaszTörlés
  11. Szomorúan látom, hogy sokan a mai napig abban a tévedésben élnek, hogy a hatalmas túljelentkezés miatt csak zsidóként lehet bejutni a mozdonyvezetői főiskolára. Én ezt kikérem magamnak, semmiféle protekcióm nem volt, kizárólag a szorgalmamnak és a dolgos két kezemnek köszönhetően szereztem meg a szükséges képesítéseket. A szolgálatban eltöltött hosszú évek során ugyanakkor megszoktam és megtanultam kezelni magam körül az irigyeket, azokat a nyomorultakat, akik az állásomra ácsingóznak, főleg azok közül az utasok közül kerülnek ki, akik egyszerű szürke hajnali ingázóként kénytelenek az étkezőkocsi utáni harmadosztályon hideg szendvicset zabálni, az elsuhanó, elmosódó táj szemnek oly fárasztó látványa mellett, miközben én büszkén, dagadó mellel tekinthetek szét a tájon a szerelvény legelején, a kapitányi székben ülve a panoráma-ablakon át kitekintve, uralva a hatalmas fémtestet, ezt a zseniális emberi koponyák kiválóságai által tervezett fantasztikus, hihetetlen erejű gépezetet.

    VálaszTörlés
  12. kiafaszazazáhonyi?Egydagadtzsírosizzadtprolizsidómozdonyvezető2009. július 9. 20:21

    Büszkén dagadó hassal...ugye így akartad mondani?

    VálaszTörlés
  13. kiafaszazazáhonyi?Egydagadtzsírosizzadtprolizsidómozdonyvezető2009. július 9. 20:25

    Na, Móka Miki tára mára elvonul,majd holnap jövök tovább zsidózni.Hagy vígadjak már én is egy kicsit az én harcom közepette.
    Üdv néked Záhonyi,hogy tolatnál egy szakadékba...

    VálaszTörlés
  14. ez türelmetlen renegát volt alias szöszi. megismerem a stílusát. Szöszi csajod megvan még? Emlékszel mekkora hisztit vágtál le miatta a sodi blogján mikor elmondtam, hogy nekem is megvolt a fekete hajú kisdobos bulád?

    VálaszTörlés
  15. na belendült tompi keze a mac-en vágja már a gagyi humorblogjára a videókat, zsodi blogján új post. ezek szerint tetszik neki az új ártánymentesítő közösségi blog!

    VálaszTörlés
  16. Blogina: "Tomi, légyszi hagy vegyem fel ezt a hetero pólót, ott leszel te is a műsorban, meg az a szexi meleg pasi, én ki fogok borulni, nehogy azt higyjék hogy buzi vagyok légyszi legalább ezt a pólót hagy vegyem fel Tomi!"

    VálaszTörlés
  17. István tényleg kilőtték a műholdunkat? Erről miért nem adtak tájékoztatást az irodában?

    VálaszTörlés
  18. Ez tök jó blog basszus. Hogyan nem hallottam róla? :)

    VálaszTörlés
  19. Blogin a magyar Brüno, kevésbé vicces, jóval ostobább, de legalább a mienk.

    VálaszTörlés
  20. Egyébként nemsokára publikálni fogok a Bombagyáron egy tanulmányt a nemzeti érzelmű homoszexuálisok magyarországi helyzetéről, ez lesz életem legnagyobb gondolatkísérlete, már több tucat politológussal, szociológussal és buzikurvával beszéltem adatgyűjtés céljából.

    VálaszTörlés
  21. kiafaszazazáhonyi?Egydagadtzsírosizzadtprolizsidómozdonyvezető2009. július 10. 13:40

    Fogalmam sincs ki az a türelmetlen renegát ,szóval nem tudom miről beszél itt valami névtelen senkiházi.

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.