2009. július 13., hétfő

Magyarországi küldetés 4.

Privát üzenet!
Csak regisztrált zsidók olvashatják!
Legutóbb említettem,hogy elmentem kicsit friss levegőt szívni. Találtam egy isteni kisvendéglőt, ahol nagyon jó sólet volt. Kicsit meg is feküdte a gyomromat, így hazafele is sétáltam. Amikor hazaértem, rájöttem,hogy kár volt sietni, hiszen csak az ablaktalan szuterénem vár rám. Ha már otthon voltam és tele volt a hasam is, gondoltam kicsit még dolgozom. Elővettem a Mac-et és úgy döntöttem,hogy áttanulmányozom, mik is vannak egy szélsőjobbos gépén. Furdalt a kíváncsiság,hogy mi lehet a Bluebunny mappában, aminek a parancsikonja egy kedves kis kék nyúl volt guggoló pozícióban, mint aki tojik. Gondoltam ennek valami köze lehet a húsvéthoz.
A mappát megnyitva teljesen más dolgok fogadtak. Régi ügynök vagyok, sok mindent láttam, de ez nagyon megviselt. Én nem is írom le nektek, legyen annyi elég,hogy bizonyos dolgok, amik távoznak az emberből, nem oda kerülnek,ahova azt normális esetben szánják. Érdekes volt szembesülni ezzel a sok gusztustalansággal. Gyomorforgató volt, majdnem visszajött a sólet is, így elhatároztam,hogy lefekszem aludni.
Idegesítő volt az a furcsa csattogó hang, amit lejátszott a beépített magnetofon, de Záhonyi Pista bácsi szerint ez teljesen megszokott hang egy magányos Ártánynál esténként.
Borzalmas éjszakám volt, rémálmok gyötörtek. Álmomban egy magas szőke gyerek dobolt és vonult egymaga fel és alá és valami Numbert keresett,hogy megverje és a monoton dobolással akart valami lakást visszaszerezni a cigányoktól.
Többet nem eszem lefekvés előtt ennyi sóletet és nem nézek ilyen képeket.
Reggel amikor felkeltem a frászt kaptam. Egy ebihalfejű meleg srác nézett rám réveteg tekintettel ás megsimogatta a fejemet.
Ösztönösen az Uzim után nyúltam, de sajnos, itt Jobbágy Ferencként nincs fegyverem.
Pista bácsi jött be és szólt,hogy ne izguljak. Mellette egy pufók arcú leányzó állt.
-Mi ez itt Pista bácsi?
-Ez lesz az a nap, amikor Ártányként kell eltöltened 24 órát! Hozd a búvárruhát és vedd magadra!
-És mit keres itt ez a meleg srác meg ez a csaj?
-Hát igen, Ártányként vár rád pár meglepetés...kezdődjön hát a napod, én megyek, mert indul a vonatom. Sok szerencsét!

Azzal Pista bácsi kiment a szuterénből én meg próbáltam beletuszkolni magamat a búvárruhába, amibe előzőleg valami furcsa folyadékot öntöttek. Az a két ember meg engem figyelt.
Már tudtam,hogy érdekes napnak nézek elébe. Gyorsan felhajtottam a zsidótlanító plusz pezsgőtablettás italomat és készen álltam arra,hogy a hatás után Ártányként éljek 24 óráig.
Akkor még nem tudtam mire számíthatok...
Legközelebb leírom mi történt

1 megjegyzés:

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.