2009. július 20., hétfő

Ne sírj, Tomi!

- Tomi, te sírsz?
- Elegem van... Mindenki egy szarnak tart, és tegyük hozzá, jogosan... Nem értem el az életben szart se, még egy szaros diplomám sincs... Van egy szaros blogom, ami egy ideig még nagy szám volt, de ma már amikor egy tíz éves gyerek is ingyen tud egy blogot indítani, le se szarják az emberek... A zsidók ellen indított hadjáratom sem érdekel senkit, rámrohadnak a pólók, amiknek a grafikáit összeloptam... Nincsenek referenciáim, nem tanultam meg dolgozni, lusta tetű szemét vagyok, el vagyok hízva, nem sportolok, úgy nézek ki mint egy disznó... Ami pénzem volt, azt is loptam... A bűntársaim sorban feljelentettem hogy a bőrömet mentsem amikor szorult a hurok... Emellett olyan rossz hírem van, hogy a jó édes szemellenzős, hazudozós anyámon kívűl, amit a blogomon is megírtam, hogy átbaszott, gyakorlatilag mindenki más egyszerűen leköp amerre megyek, már az utcára is alig merek kimenni... És a legrosszabb, mindennek a tetejében, hogy ha tükörbe nézek, elkap a rosszullét, és legszivesebben sugárban képenhánynám magamat...
- Tudom Tomi, mit érzel, és nem is akarok vitatkozni veled, mert igazad van. De ne szomorkodj! Látod, itt vagyok neked én: bár végigkúrt az összes pattanásos szemüveges nyeszlett göthös, első pinaélményét megszerezzni vágyó fiúcska a Neumann középiskolából ABC sorrendben oda-vissza, azért nekem mégiscsak te vagy az életem szerelme! A náci pólóboltodat is működtettem, amíg sitten voltál, és tudod jól, hogy a hurkáim mélyén található mosdatlan örömbarlangomat csak neked tartom melegen Tomi. Igaz, én már nem is kellenék másnak. Nem csak a debella, gólemszerű külsőm miatt, Tomi, hanem hát, azok után, hogy is mondjam, hogy többször, mások tudtával belémeresztetted a fehérjédet és közben mocskosul leizzadva lihegtél rajtam disznó módjára azzal a sokak szerint visszataszító, csúf disznó fejeddel, és mindezt nyilvánosan felvállaltuk, én ezzel már visszavonhatatlanul leszerepeltem az emberek előtt. Nem remélhetem, hogy bárki is nőként nézne rám már az életben Tomi, azok után, hogy te úgy megjelöltél engem, mint ahogy a rühös kutya körbehugyozza a bűzös vizeletével területét. De engem nem zavar Tomi, bár azt megérted, hogy nyilvánosan azért én sem vállalhatlak fel téged, és hogy az őseimet, akik engem kitartanak, jobb ha minél messzebb elkerüljük, mert a szarnál is jobban utálnak téged. Apám csak engem bír a gépemen stratégiailag elhelyezett felpattanó pucér fotóim miatt, bár olyankor istentelenül lebaszom, de tudom, hogy ezzel együtt bír engem. Mindezek ellenére, mi már összetartozunk, Tomi. Azt akarom, hogy csinálj meg Tomi, gyere, Tomi, alázz meg, mutasd meg, ki az úr a háznál, Tomi, érezni akarom hogy nő vagyok, egy írónő, egy üzletasszony! Úgy dugj, ahogy csak egy fotómodellel dugsz, Tomi!

17 megjegyzés:

  1. Mindig letiltanak a zsindexről a zsidók mert nem bírják elviselni a nemes felsőbbrendűségemet.
    Csak azért jöttem ide,hogy ezt elmondjam nektek zsidók.

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok fiúk, ez volt idáig a legdurvább. A haverommal már sírunk a röhögéstől és úgy fáj a hasunk, mintha gyomorszájba vágtak volna minket. Szeretnénk írásaitokat egyszer bőrkötéses könyvben látni. Ha lesz, kérjük dedikáljatok. További sok sikert, ihletet és shalom.

    VálaszTörlés
  3. Na visszajöttem a nyaralásból! Örömmel konsatá..konstal..látom, hogy egyre jobbak az írások!

    Elnöki áldásom a blogra!

    Éljen az Ubungai Ártány!

    VálaszTörlés
  4. Végre! Ismét egy zseniális Záhonyi-post, grat!
    Egyébbként egyetértek a második hozzászólóval, nem gondoltok könyvkiadásra?

    VálaszTörlés
  5. pista! sztem most már pogi kúrja tomit. meg talán már kövérebb is.

    VálaszTörlés
  6. Szar lehet, ha valakinek annyira nincs szociális élete, hogy más emberek gyalázásával gyűjt barátokat. Nézz szembe a ténnyel, szar vagy. Get a life!

    VálaszTörlés
  7. te dumálsz kiskabos geci, aki zsidó létedre náci blogot üzemeltetsz? nem szégyelled magad, te hatalomvadász, seggbekúrásról fantáziáló torzképű geci?

    VálaszTörlés
  8. Azért ez kicsit durva írás.

    VálaszTörlés
  9. durva, de minden szava igaz! pont ezért durva.
    én becsülöm hogy valaki ki meri mondani az IGAZSÁGOT!

    VálaszTörlés
  10. Istenem de szomorú emberek lehettek:) Komolyan, szerezzetek egy nőt.

    VálaszTörlés
  11. Tudod Sírásó, valóban szomorú életünk van, és nőhiányban is szenvedünk (és természetesen zsidók is vagyunk).Hiába, nem lehet mindenki olyan művelt, nagystílű világfi mint Dragon, vagy Gabu...
    Ártány szólhatna az érdekünkben néhány szót a pisikakiszexes BGY szerkesztőnél:)

    VálaszTörlés
  12. Alapjában ezt meg lehetne csinálni viccesen, persze. De ez csak fröcsögés. Száz éves, lejárt, megcáfolt dolgokkal dobálóztok, ami már senkit nem érdekel (pl. a pisikakiszex. BlueBunny már rég lelépett, fogd fel) Vegyetek példát a Náczivadászról. ŐK viccesek. TI nem. Ráadásul az, hogy már a saját oldalatokon is hazudoztok, szánalmas. Milyen kisstílű alak lehet az, aki a július 22. 21:30 kommentet írta? Én Írtam az előzőt, és az ilyen esetek elkerülésére csináltam usert. Nem érzitek, hogy ez tényleg szánalmas? Lassan olyanok lesztek, mint Balogh Artúr...az meg hogy Záhonyival, meg az indexes zsidókkal haverkodtok mindennek az alja.

    VálaszTörlés
  13. mi vagyunk a zsindexesek kiskabos

    VálaszTörlés
  14. én írtam a júl. 23. 21:30-as kommentet. Egy kisstílű alak vagyok. Sírásó (gabucino) voltam.

    VálaszTörlés
  15. Sírásó, mi az a TI? Én csak egy olvasó vagyok, Záhonyiékkal a tomcat-szívatást kivéve semmivel nem értek egyet (valószínűleg), de ami vicces, azon én tudok röhögni pártállásra való tekintet nélkül. Elég szomorú, ha neked a humorérzékedet a politikai beállítottságod határozza meg.
    Ja a náczivadászról meg annyit, hogy a "zikkálj" az valóban kurva vicces, pláne századszor elsütve.

    P.S. a pisikakiszexes szadobunny valóban nincs már a bgy-én, de a lehúzós-lejmolós, nyolcosztályos Dragon professzor még igencsak ott rontja a levegőt...

    VálaszTörlés
  16. Nem értesz egyet az Indexesekkel? Akkor miért van kint a bannerjük? A Bombagyáros dolgokról annyit, hogy van ott egy olyan, hogy FAQ. Nem kell elhinni, de elolvasni nem árt. Nem vagyok a Bombagyár szerkesztői gárdájának tagja, de elég jól ismerem Tamást, és a legtöbb dologra volt logikus magyarázata BIZONYÍTÉKKAL együtt. Náczivadászról meg annyit, hogy ott messze igényesebb emberek dolgoznak, messze igényesebb humorral.(Lásd az ,,én vagyok Gabuchino" hülyegyereket) Tudok én röhögni a nácikon, meg a radikális jobbosokon is. Sőt, a blogomban már írtam is, és fogok is írni idióta nácikról. De ez egyszerűen nem humor, és aki nem ismeri Tamást, nem ez alapján fogja megítélni.

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.