2009. július 8., szerda

Magyarországi küldetés

Privát üzenet!
Csak a moszad beavatott munkatársai és a regisztrált indexzsidók olvashatják!
Hogy miként kerültem ide?
Röviden elmesélem nektek.
Ez is csak egy átlagos reggel volt Tel Avivban. A Shlomo Lahat sétányon levő luxuslakásom teraszán iszogattam a reggeli kávémat, amikor jött a telefon a "cégtől",hogy feladat van.
Összekaptam magam, és pár percen belül a helyi moszad kirendeltségen voltam.
Az összekötő tiszt új feladattal bízott meg.
-Shalom. Van itt egy feladat a számodra. Illetve tulajdonképpen kettő. Ismertetem röviden az első akciót. El kellene úszni Szíriáig teljes felszereléssel és ott partraszállva a legveszélyesebb területen be kell jutni a legszigorúbban őrzött Hezbollah bázisra és meg kell ölni Abu Al Karimot, a hírhedt vérszomjas terroristavezért. Sajnos az akciót nehezíti,hogy kénytelenek vagyunk a kettősügynökeinknek is valami információt szolgáltatni,hogy megmaradjon a szavahihetőségük. Tehát várni fognak. Az őrséget várhatóan megkettőzik, a magasabb rangú vezéreket pedig elmenekítik vidékre. Ezreket rendelnek ki a bázis védelmére. Semmilyen segítségre nem számíthatsz, sőt kalkulálni kell azzal,hogy lehet,hogy a kettősügynökök feladnak.
-Értem. Nem hagzik túl jól. Mi lenne a másik meló?
-Meg kellene győzni egy stúdióbeszélgetésen 20 fiatal izraeli divattervezőt és képzőművészt,hogy amit csinálnak ,az nem modern és trendi, hanem egyszerűen csak szar.
Nézd, ismerlek, Te vagy a legjobb ügynökünk, nyugodtan válaszd a könnyebbik melót. Megérdemelsz egy kis pihenést a legutóbbi afganisztáni bevetésed után. Igazi vérfürdő volt, ahogy hallottam.
-Köszönöm. Most élnék a lehetőséggel és a könnyebbik feladatot választom.
-Sejtettem. Megérdemled ennyi meló után. Mikor indulsz Szíriába?
-Holnap a kettes mólóról kezdek kiúszni.
-Meg sem mertem említeni,hogy a divattervezők mindegyike homár..
-Ja, azt most nem bírtam volna. Felszerelés rendben lesz, mindent megkapok ami ilyenkor szokásos? Távolságmérő, mesterlövész puska, munició, robbanóanyag..tudod.
-Persze megkapsz mindent.

Az akció elkezdődött. Sikeresen átúsztam Szíriába mind a 100 kg felszerelést magam után vonszolva. Éjjel értem partot. Hála kiképzésemnek nem jelentett gondot az őrség kijátszása és a megfelelő hely kiválasztása, ahonnan le tudom adni a végzetes lövést arra az álnok terroristára.
Már elhelyezkedtem, órák óta vártam a megfelelő pillanatra, amikor is diszkréten megszólalt a műholdas telefonom. A Hava Nagilát jétszotta. Ez csak egyet jelenthetett! Elemér hív a központból. Felvettem. Azonnal visszarendeltek Tel Avivba. Félbe kellett hagynom az akciót, minden felszerelést hátrahagyva vissza kellett úszni Izraelbe.
Mi lehet ilyen fontos? Gondolatok cikáztak a fejemben. Atomtámadás? Irán?
Elemér az irodában fogadott. Tudtam,hogy csak Európáról lehet szó, ő ugyanis a keleti részekért volt felelős. Ő irányította a Magyarországról Ciprusra futó termálvízkiszipolyozás projektét és ő költöztette tele Budapest lakóparkjait honfitársaink ezreivel. A ciprusi offshore termálvíz átemelő pumpa is az ő ötlete volt. Egy zseninek tartják a moszadnál.
Szóval Elemér közölte,hogy Magyarországra kell mennem. Rutinos ügynök kell oda, a szélsőjobboldaliakat kell tanulmányoznom. Megkaptam az aktákat a vezéregyéniségekről. Furcsa érzéseim voltak, de elemér megnyugtatott,hogy ezek tényleg nem a mi ügynökeink, ezek frankón ilyenek maguktól és nem valami bizarr szerepet játszanak kettősügynökként.
-Elemér, akkor átvehetem Budapesten a szokásos medencés ház kulcsát? Gondolom a reptéren az Aston Martinomban fog várni minden dokumentum.
-Nem. Most tanulmányozonod kell a szélsőségeseket, meg kell értened őket. Nincs medencés ház. Egy ablaktalan szuterént bérelünk neked. Illetve helyesbítek...neked kell összetarhálnod rá a bérelti díjjat,hogy megértsd a szélsőségesek mindennapjait. És nincs Aston Martion sem. Egy biciklit kapsz. És szedjél fel pár kilót, hogy azonosulni tudj velük külsőleg.
-A szokásos búvárruhás trükk mehet?
-Igen, bevethető ötlet!

Már úton is voltam Budapest felé. Érdekes hónapok várnak rám, ezt éreztem...
A reptéren megkaptam a bringát és a papírjaimat.
Kezdtem megbarátkozni új nevemmel is.
Azt mondták a kommunkikációban segít egy maroknyi , magukat zsidexeseknek nevező egyén. Most nem a szokásos rejtjeles műholdas kommunikációval nyomjuk, hanem egy idős vidéki bácsi blogján, mert ez agyafúrtabb dolog.
Szóval egyenlőre ennyi, később jelentkezem!




-

2 megjegyzés:

  1. Shalom

    Sok sikert Fecókám, már most büszkék vagyunk rád.
    Amig távol vagy, addig is gondoskodnék a családodról, a feleséged már hozzám is költözött. :-)

    Nade a viccet félretéve, nagyon vigyázz az Ártánnyal, mert egyre melegebb körülötte a helyzet (ha érted mire gondolok).
    Nem akarom, hogy úgy járj mint Jhares Hirschmayer ügynök, akit anno Haider miatt küldtünk Ausztriába és mostanra már táncosként dolgozik a budapesti Capella Cafeban.
    Nagy veszteség ő nekünk, akkor még nem tudtuk, hogy a Wolksvagen gyárban lévő alvóügynök pár hónapja parancsot kaptt egy bizonyos Phaeton fékrendszerének tönkretételére. Akkoriban nagy kupi volt itt a hülye palesztinok miatt, ha tudom nem küldöm oda szerencsétlent. Mostmár mondjuk mindegy, mert azóta kacsát lehet sütni a hasán. Bár állítólag boldog, egy hitlerjugendes kisfiúval él együtt, valami Sipos nevű....

    Na, szóval csak óvatosan!

    Éberség!

    VálaszTörlés
  2. Sajnos nem tudom elérni a fiamat, így nem tudom törölni ezt a bejegyzést, én nekem még magas ez a technológia, az én koromban már az is nagy siker hogy be tudom kapcsolni a gépet. Délután megérdeklődöm a piros telefonon hogy milyen elterelő tevékenységet kell kifejtenünk hogy valahogy elmaszatoljuk ezeknek a titkos informácóknak a napvilágra kerülését. Remélem ezt az üzenetem nem látja mindenki!

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.