2009. július 15., szerda

Magyarországi küldetés 5.

Privát üzenet!
Csak regisztrált zsidók olvashatják!
Nos hát, ahogy legutóbb megigértem, folytatom. Éppen hogy csak lehajtottam a zsidótlanító plusz italomat, bedobtam mellé az ártányító kapszulát is és a búvárruha is rajtam volt már. Már csak a szerek hatását kellett várnom. Nem telt el sok idő és érzetem a hatást. Felvettem az előre kikészített bomberemet és a bakancsot. A furcsa tekintetű meleg srác meg felhúzta a bevetési kesztyűjét. Elindultunk így hárman a városba, kalandokat keresve. Valami fájdalmat éreztem. Megkérdeztem két követőmet,hogy mi lehet ez. Azt mondták a trianoni gúnyhatárok fájnak így. Hmm, tényleg hatott már az anyag. Az ártányító tabletta is kifejtette hatását, gyaloglás közben kifejtettem két követőmnek,hogy mi lenne, ha indítanánk egy közösségi oldalt, ahol a szánalmas szarokat megalázhatjuk és még jól is élhetünk belőle. A srác és a lány egymásra nézett és elismerően nyilatkoztak a moszad által kikisérletezett anyagokról.
Ahogy elhaladtunk a parkoló autók mellett, kényszert éreztem,hogy lerúgjak pár tükröt. Őszinte gyűlöletet éreztem a drága utók és utasaik iránt. A pufók arcú lánynak pedig a fenekét kezdtem el bámulni, bár a tekintetem néha a srác fenekén is elkalandozott. Megjegyezteék,hogy örülnek,hogy ők csupán statiszták, mert kezdenek félni tőlem. Hálát adtak a sorsnak,hogy 24 óra múlva már nem kell együtt lenniük velem. A villamoson majdnem megvertem pár cigányt és a Dohány utcánál is láttam pár kilincsorrút, akinek szívesen bevertem volna a pofáját. Társaim érdeklődve figyelték,hogy a magammal hozott Mac-be azért azt blogolom,hogy lerúgtam már pár tükröt, megvertem a villamoson 5 cigányt, valamint a zsinagógánál ráhajtogattam a biciklit egy hülye babóra, de előtte még szellemileg meg is aláztam és a magával cipelt tórát feldugtam a seggébe. Ebéd közben megírtam pár feljelentést, míg kisérőim jóízűen falatoztak. Azt mondták,hogy tényleg nagyon hasonlítok a célszemélyre. Közben disznóságokat súgtam a lány fülébe, aki elpirult. Ebéd után haza kellett rohanni, megszállt az ihlet, flexet kértem és középkori tervrajzokat. A szuterénben elhelyezett polcrendszerből pillanatok alatt egy hajítóeszközt hegesztettem, az egyik szék lábából pedig kezdetleges fa tankokat faragtam a meglévők mellé.
Délutánra kisérőim egy bérautót szereztek. Szép kis autó volt, de ekkor már annyira nagy volt bennem a feszültség,hogy bebasztam a szélvédőjét. Valamiért ezt kellett tennem.
Az autóval elvittek egy jobboldali megmozdulásra. Érdekes volt. Azt hittem,hogy Ártányként szeretettel fogadnak majd. De nem így történt. Rossz lehetett a jelmezem? Nem hinném. Mindenesetre felírtam azokat, akik rosszat szóltak rám. Mivel jórészük erősebb volt nálam, így egyetlen emberen vezettem le a felgyülemlett feszültséget. Egy szerencsétlen félkegyelműt szúrtam ki a tömegben, aki kamerázott. Azt jól letérdeltem. Úgy kell a 45 kilós rohadéknak, mit röhög, amikor engem baszogatnak a kétméteres százhúszkilós huligánok?! De ez sem hagyta magát, valami állvánnyal fejbebaszott. Úgy gondoltam,hogy ideje hazamenni, meg már a rendőrök is belekezdtek az oszlatásba. Az autóba bepattanva még leblogoltam,hogy tulajdonképpen én vezettem a rohamot a rendőrsorfal ellen,de később módosítottam a bejegyzést, mert hát ki tudja mi lesz ennek a vége, hátha elfajulnak az események én meg mehetek a bíróságra. Hazamentünk, én molesztálni kezdtem mindkét kisérőmet, de ők már nagyon unták a dolgot és beadták nekem a Záhonyi Pista bácsitól kapott anti Ártány szérumot és a visszazsidósító tablettát. Az visszatérés első fázisában a Klubrádiót kellett hallgatnom. Ha már helyeseltem Orosz József mondatainál, akkor elérték a kellő hatást, de kontrollként meg kellett néznem egy Sas József kabarét is egy székhez kötözve. Mivel sírtam a szar poénok alatt, jól látszott,hogy csak a kellő mértékben zsidósodtam vissza és nem károsodtam a sok vegyi és biológiai anyagtól.
Nehéz nap volt, de egy jól képzett ügynök ezt is kibírja.
(figyelmeztettek,hogy lesz Ártány flash back, ilyenkor menthetetlenül önkielégíteni kezdek, szóval jobb, ha otthon maradok még legalább 12 órát)

4 megjegyzés:

  1. :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    Ez eddig a legjobb küldetésnap :)

    VálaszTörlés
  2. Büdös kurva zsidók, most már abbafejezni!

    VálaszTörlés
  3. Na idefigyeljetek ti mocskos zsidó-kommunista,cionbolsevik index férgek ,ha nem hagyjátok abba, akkor megkeresünk bloginnal, loydival és dragonnal, oszt nagyon megverűnk!!Utána még bluebunny a fejedre is szarik!!!
    ...persze megegyezhetünk, amennyiben egy csekélyebb összeggel támogatnátok a nyaralás...akarom mondani a Gáza-projektem, ez esetben eltekintűnk a veréstől és a blog is maradhat.

    Számlaszámom:
    12010532-00478695-00100002

    KÜLDJETEK LÓVÉT ZSIDÓK, KÜLÖNBEN ÍGY JÁRTOK:
    http://www.youtube.com/watch?v=EG1lgDDKDxU

    VálaszTörlés
  4. Elolvastam a friss kommenteket a videó alatt.. Úgy tűnik nagy az egyetértés:

    Japanxlil (4 days ago)
    Tomcat faszt se ért arról amit beszél. Büdös kurva liberális geci. Majd ha bejön. Közénk megkostol egy két bakancsot, és megnézzük. Mikor alázol meg egy embert akiröl, persze kurvára nem tudunk semmit. És még ez a geciláda beszél a magyarokról:S Dögöljön meg ott ahol van!!!
    Dr1Martin (2 weeks ago) -2 Reply
    Tomcet egy fasz!! Ezt neevezed illemre tanitasnak??? Faszra huztam volna mind a kettot. Tomcet egy utolso provokator buzi!!! Igaza van Csiszarnak!!!
    Mrkambo1 (3 weeks ago) +3 Reply
    Nagyon gaz!!! Az ember nem mondhatja el a velemenyet? Akkor miert vannak a kommentek??? Maskulonben nagyon kemeny gyerek ez a fasz - lekonyokol valakit "felpleknibol" es rezzenestelen arccal ul tovabb!?!?
    BouillonGottfried (3 weeks ago) 0 Reply
    Mi a netes nickje? Nem hallottam tisztán?
    ZakkWyldeman (2 weeks ago) 0 Reply
    Romo
    zpzi (3 weeks ago) +3 Reply
    Egyébként igazad van. Ezt itt egészen pontosan úgy csinálták, mint a cigányok...

    Ha már bosszút akar állni (busszú népe, khm..), vagy ha okítani akar egy internetmajmot, mert szidalmazták a barátnőjét, akkor miért nem ő az, aki csinál valamit? Vagy a haver nem képes kezelni egy kamerát?
    Ezt - igazad van - tipikus cigó mentalitás....
    kalamatyi19 (3 weeks ago) 0 Reply
    Hát na... de ki a fene foglalkozik az ilyen hülyékkel? nekem is sokszor magyaráztak már interneten. De kit érdekel? Ha ő ettől jobbat alszik. Írja mit gondol és ennyi. Én meg jót nevetek rajta legalább.
    millenHUN (3 weeks ago) -2 Reply
    romo a király, szopd ki tomcat!

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.