2009. július 22., szerda

Kamera rendszer elhelyezése


Privát üzenet!

Csak regisztrált zsidók olvashatják!

Kedves harcostársak! Tegnap éjjel sikerült bekommandózni a szuterénba és felszerelni a rég áhított kamera rendszert, amivel megfigyelhetjük a célszemélyt.

Az első képkocka már meg is érkezett az Ártányfigyelő szerverre, amit Jeruzsálemben rejtettünk el. (amúgy drága volt, jó lenne, ha összedobnátok rá pár sékelt!)
Az egyik szereplő Ártány, de ki lehet a másik? A megfejtéseket kérjük Tel Avivba postázzátok, a helyes megfejtők között egy évre elegendő maceszadagot sorsolunk ki!

12 megjegyzés:

  1. Eftársak nem működik a "Polgár-Szótár" ! Kérném a MÁV Járműjavító helyi kirendeltségének értesítését és a hiba javítását . Köszönettel : tekintetes _malatz_UgynokUr .:-> kmb <-:.

    VálaszTörlés
  2. Továbbá szeretné felhívni a figyelmet arra a tényre, hogy a jobboldali kósertésen több légy van.

    VálaszTörlés
  3. ELÉG VOLT ZSIDÓK!

    VálaszTörlés
  4. Egyébiránt ti kiábrándult Bombagyárosok vagytok, vagy egyszerűen antifák?

    VálaszTörlés
  5. Tomcat antifa, ők kiábrándult bombagyárosok, én meg antifa.

    VálaszTörlés
  6. A Polgarszotar sajnos kulso behatasok miatt le lett allitva. Kettosmercegeci. Eleg ha annyit mondok, hogy allitolag az utolso ket bejegyzes a host szerint megsertette a felhasznaloi szerzodeseket...

    VálaszTörlés
  7. polgár szótár költözzön a blogspotra!

    VálaszTörlés
  8. Igen én Bombagyáros voltam! Nem szégyellem, mert én mindig őszinte vagyok, hiszek ugyanis a becsületben, de most már ki kell mondanunk hogy Tomcat egy cigány tolvaj!

    VálaszTörlés
  9. ÉN BOMBAGYÁROS VOLTAM, DE AZTÁN ELKEZDTEK SZEXUÁLISAN INZULTÁLNI!!!! EGY EBILHAFEJŰ KÖCSÖG AKART MEGBASZNI!!!!!!!! AZÓTA PSZICHIÁTERHEZ JÁROK, AZ ORVOSOK NEM HISZIK EL AZ EBILHALKÖCSÖG LÉTEZÉSÉT!!!!

    VálaszTörlés
  10. július 23. 17:35 : Ezt kifejtenéd? Én elmondhatom azt, hogy elég jól ismerem, de cáfolj meg.

    VálaszTörlés
  11. Siraso - koltozunk ahogy tudunk... egyik naprol a masikra kaptam tobb levelet amiben kozoltek, hogy "a tartalomra hivatkova tobb panasz erkezett"... es elvartak, hogy eltavolitsunk egy bizonyos bejegyzest amiben egy "teljes, maganbeszelgetes" szovege szerepelt...
    mi ugy dontottunk, hogy a csicska Tamas es a taplas kiskabos kozotti frocsogest csakazert is terjeszteni kivanjuk, hatha Athina segglukara mas is kivancsi.
    Koltozes folyamatban. Azota mar a "megtalalunk te geci" jellegu e-mail eket is megkaptuk de eddig csak a pizzafutar meg a jehova tanui jottek.. nemertem hol marad a kommando.

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.