2009. július 7., kedd

Blogina és Ártány felváltva hüvelyöblítenek

Ártány közismert meleg barátja eksztatikus örömmel esett neki a hüvelyöblítőnek, amit nemrég kaptak.

"Nem elég, hogy a rendőrök szívóztak velem, még két visszataszító buzi is betalált a szombati Gödör utáni akcióban" - meséli az ajándékozó. "Felőlem mindenki azt csinál amit akar otthon, semmi bajom a buzikkal, de ahogy az az ebihalfejű, selypítő orrhangú idióta hozzásimult ahhoz a cipóképű, pinaállú dominához, totál kiverte nálam a biztosítékot. Ezért gondoltam, meglepem a két buzit egy hüvelyöblítővel."

Az összetéveszthetetlen ebihalfejű meleg Blogina kitörő örömmel fogadta az ajándékot: "Én nagyon szeretem Tomit, és kettőnk közül mindig ő az aktív, ezért most lett egy picike vita köztünk" - vallotta be Blogina. "Már majdnem pofozkodni kezdtünk, annyira belemelegedtünk a vitába, aztán végül elkezdtük egymás fejét csapkodni a hüvelyöblítővel! Tominak van is most egy púp a szemecskéje fölött, úgyhogy megsajnáltam és végül azt mondtam, hogy jólvan Tomi, próbáld akkor ki te először, de utána én jövök! Elvégre én jobban rá vagyok szorulva, lehet hogy a blogon nem annyira, de amikor velem van Tomi nagyon kis aktív ám mostanában!" - zárta mondandóját Blogina.

8 megjegyzés:

  1. Ez annyira szép. :)

    VálaszTörlés
  2. a kép szenzációs.

    tompi (ő a picsaszájú) szigorúnak tűnő mutogatása és blogina félőrült, extázisában eltorzult türelmetlen arckifejezése (add már ide, add már ide, gyorsangyorsan) prájszlessz.

    cukik.

    VálaszTörlés
  3. Záhonyi, te fasz, mi van, kiszabadultál a muszájdzsekiből és megkaparintottad a gépet a portán? Minden vagy, csak nem vicces, buzikám. Menj inkább és verd ki a fiad pöcsét, egyedül úgysem megy neki. A kis nyomoréknak. Hogy tudtál ilyen retardáltat összehozni?

    VálaszTörlés
  4. Blogina azt mutatja, hogy két ilyen is belefér? Nem értem én az ilyen szubliminális okkult jeleket.

    VálaszTörlés
  5. vagy azt, hogy "használjuk, minden oké, ajánljuk, vegyél te is ilyet"

    VálaszTörlés
  6. ilyen elégedettség mellett mondja már valaki, hogy nem működik az ingyenes termékminta terítés.
    potenciális vásárlók, potenciális piac nyílt meg.

    VálaszTörlés
  7. Ártány a kamerába néz, de vajon mit láthatott blogina?

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.