2009. július 8., szerda

Este Tomiéknál

Tomi fáradtan, magábaroskadva és tanácstalanul ült az ablaktalan föld alatti szuterénben számítógépe előtt, ahová a zsidó elnyomás kényszerítette. Az járt a fejében, hogy szeretett volna ő továbbtanulni, szorgalommal, becsülettel dolgozni, ahogy más normális emberek, de a zsidók ott voltak mindenhol, végig résen voltak, és nem hagyták. Nem ő tehet arról, hogy mások lehúzásából kell megélnie. "A zsidók tehetnek arról, hogy azzá lettem, ami, egy utolsó nyomorult, szuterénlakó..." - sziszegte a fogai között, mikor gyengéd, puha ujjak fonódtak hátulról a nyaka köré.

Tomi, megfázol! - szólalt meg egy búgó orrhang Tomi háta mögött. A puha ujjak lágyan végigsimították Tomi tarkóját, majd tulajdonosuk, ki Tomi mögött állt, nagyot sóhajtott, és így szólt: - Tomi... Akarod hogy betakarjalak? Megfázol!

Blogin húzzál innen a büdös picsába! - fakadt ki Tomi, félig hátranézve a válla fölött. - Te is mindig akkor baszogatsz amikor gondolkodni próbálok bazdmeg! - üvöltötte Tomi az ablaktalan földalatti szuterénben. - Na, ne pityeregj, nem bírom ha hisztizel bazmeg! - enyhült meg végül Tomi. - Gyere Blogin, na, gyere, ülj ide a térdemre! De vegyél már fel valamit bazdmeg, faszért mászkálsz egész nap meztelenül a lakásban! Mi van ha valaki meglát, faszért kell nekem magyarázkodnom mindig miattad, a zsidók meg röhögnek rajtunk már így is!

- Tomi, itt a szutiban nincs ablak... - mondta Blogina miközben egy feszülő cicanadrágot próbált esetlenül magára húzni. - Így tetszem neked Tomi? - kérdezte, majd a földet nézve, cicásan visszalopakodott Tomihoz. - Mi a baj Tomi, hozzak valamit enni?


- A kurva zsidók bazdmeg! Tegnap a legjobb embereimet küldtem ki, hogy kapjanak el egyet közülük! Erre mi történt? Semmi bazmeg, nyolc napon belül gyógyúló sérülés csak, semmi, ott drosztoltak a dohány utcában, hát a faszom ki van már az egésszel bazmeg! A legjobb droidjaim háromszoros túlerőben még egy nyomorult szingli zsidót sem tudnak rendesen elintézni azok meg csak röhögnek rajtunk egész nap! Hát hadd röhögjenek! De majd én megmutatom nekik, meg én! Ördögi tervet szőttem, ha én majd egyszer felállok a fotelből, a puszta kezemmel fogom.... Blogin? Mit csinálsz?! Blogin..... ..... Blogin!



10 megjegyzés:

  1. ki a fasz az a záhonyi?Ő az alfahomi a zsindexen?
    Naa,most komolyaaan ,válaszoljon már nekem valaki.
    lécci zsidóók!

    VálaszTörlés
  2. ezért még meg lesztek baszva zsidók

    VálaszTörlés
  3. Kedves névtelen állampolgár!

    Jogosan abból indulsz ki, hogy "nálunk" is olyan a (nem létező) hierarchia mint felétek. "Sajnos" ki kell, hogy ábrándítsalak, nálunk nincsenek alfahomik. Azért ne keseredj el, nem baj, hogy nálatok vannak!

    patrióta féltő szívvel:

    George

    VálaszTörlés
  4. Pista bácsi kezd belelendülni!

    VálaszTörlés
  5. Pista, kezdesz kicsit durvulni, de nehogy abbahagyd:)

    Egy indexbabó

    VálaszTörlés
  6. azért nekem mégis úgy tünik a zsindex alapján ,hogy ez a Záhonyi az alfahomi.

    "Nálunk"homik biztos nincsenek,ellenben a ti szabados világotokban csak úgy tobzódnak,szóval dzsordzsocska én a helyedbe csöndbe maradnék...

    VálaszTörlés
  7. Előző: Nekem meg az itteni beírásaid alapján úgy tűnik, hogy te egy ostoba fasz vagy. Ostoba faszok pedig csak ostobaságokat és faszságokat tudnak írni és mondani, ebbe a körbe tartozik tehát az is, hogy mit gondolsz záhonyiról, meg mások szabados világáról.

    VálaszTörlés
  8. Nekem az itteni blogbejegyzések alapján úgy tünik,hogy ti mind ostoba faszok vagytok,vonatkozik ez az itt tobzodó zsindexes olvasótáborra is.Ostoba faszok pedig csak ostobaságokat és faszságokat tudnak írni és mondani...

    Hogy mindenkinek szabad olvasni(kiegészítés tőlem:és írni)ez idővel nem csak az írást(szerk:olvasást)rontja meg, hanem a gondolkozást is.
    Nietzche

    Ez az idézet tökéletesen illik rátok libsi banda.

    VálaszTörlés
  9. Üdv zsidók!

    Kurva jó a blog, már régóta hiányzott egy ilyen:)))))

    Zsindexes beszélgetéseket is lehetne itt archiválni, akadt egy-két igazán szórakoztató;)

    VálaszTörlés
  10. Névtelenke:

    Én az Elnök vagyok fijam, ne becézgess. Az én világom annyira szabados, amennyire jólesik nekem. A többesszám használata felesleges, nincs globális összeesküvés, nekem elhiheted.

    Ha meg mindenhol homikat látsz, akkor furcsa helyeken integkrá..intergál...na tudod!

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.