2009. július 9., csütörtök

Magyarországi küldetés 3.

Privát üzenet!
Csak regisztrált zsidók olvashatják!
Az első éjszaka különös volt. Furcsa zajokat hallottam kis szuterénemben. Valami csattogás zaja hallatszott hosszú időn keresztül. Reggel megtaláltam a kis szerkezetet, ami lejátszotta. Ez is valami kellék,hogy jobban átérezzem milyen kemény is az élet?
Reggelim után nekiláttam Pista bácsi által összeállított aktákat átolvasni.
Fantasztikus! Ki hitte volna,hogy a magyar szélsőjobb ennyire toleráns?! Máshol a nácik megvetik a közönséges bűnözőket, szélhámosokat, perverzeket, prostituáltakat, ügynököket, fogyatékosokat,rendőrspicliket, itt meg szinte belőlük áll a teljes hazai szélsőjobb oldal. Hihetetlen.
Nagyon izgalmas olvasmánynak ígérkezett, így kénytelen voltam ebédet rendelni. Otthon Tel- Avivban ilyenkor kiülök a teraszra és ott fogyasztom el jóízűen az étkeket egy pohár Rotschild bor mellett, de egy budapesti szuterénben, ahol nemhogy a tengerre de még a lichthofra sem látok, hát tényleg frusztráló ebédelni.
Van itt ez a Pista bácsi kedvence, az Ártány. Ő a kedvencem.
Rengeteg érdekes dolgot művel. kénytelen voltam leellenőrizni a rendszerben,hogy nem mi fizetjük e, mert komoly károkat tud okozni a sajátjainak, mindamellett rendkívül szórakoztató jelenség és alapvetően bizarr kombinációja egy közönséges szélhámosnak és egy elbaszott népvezérnek, de meg kellett állapítanom,hogy őt nem mi fizetjük. Vajon melyik ügynökség küldte és milyen céllal? Azt már sikerült megállapítanunk,hogy alapvetően a fő csapásvonal amit visz az az önalázás és a zsidók szórakoztatása. Még kutatok,hogy vajon kinek jó ez, de ,hogy őszinte legyek ötletem sincs. Sok dolgot megoldottam eddig,de most bajban vagyok. Gondoltam egy helyi segítség jól jöhet, de Pista bácsi nagyon ingerült lesz mindig, ha szóba hozom Ártányt, így valakit kell még találnom ,aki segíteni tud nekem. Elemér már megesküdött,hogy nem ő képezte ki és Ártány tényleg nem viccel, de valahogy nem akarom elhinni. (tudjátok, Elemér nagy mókamester ám!)
Olvasgatom az aktákat és egyre zavarosabb lesz minden.
Egy zsidó barátnő, egy fiúzenekar férfi rajongója, aki zavarba ejtően közeli kapcsolatot ápol Ártánnyal, egy kakiszexes prosti, rengeteg erőszak, képzelt történetek, feljelentések, pénzéhség, tömény antiszemitizmus, önellentmondások tömkelege. Ki lehet ő valójában?
Egy szánalmas elbaszott életű seggfej, aki sikertelensége miatt másokra vetíti ki gyűlöletét?
Egy zseniális mókamester ügynök?
Gondolataim nagyon lefoglaltak, de az hozott vissza,hogy eléggé fullasztó lett a levegőtlenség, jó lett volna kinyitni egy ablakot...ha lett volna. Így aztán elhatároztam,hogy kimegyek kicsit friss levegőt szívni, nagyon nyomasztott már ez a kis odú, ami átmeneti szállásomként szolgált.
Na, megyek, megnézem milyen a belváros, ha visszajöttem még írok nektek!
ps: hol lehet jó flódnit kapni Budapesten?

18 megjegyzés:

  1. "Valyon" Na jobágykám gratulálok.Tanulj meg helyesen írni és kereszteld át magad kibuclakónak.

    VálaszTörlés
  2. Ki kellett mennem röhögni a közeli parkba egy tíz percre, szegény feleségem nagyon meg volt rémülve.

    VálaszTörlés
  3. majd elfelejtettem ki a fasz az a záhonyi?

    VálaszTörlés
  4. Elnézést!Igazad van, még nem 100%-os a kiképzési szintem, néha vétek durva helyesírási hibákat. Dolgozom az ügyön, de kérlek vedd figyelembe,hogy az anyanyelvem a héber. Jiddisül és arabul később kellett megtanulnom a munkám miatt, most pedig magyarul tanulok.Sajnos mi moszad ügynökök sem vagyunk tökéletesek, de megkérdezem Pista bácsit,hogy hogy lehet kijavítani, ne bántsa a kedves olvasók szemét a hiba.

    VálaszTörlés
  5. kiafaszazazáhonyi?2009. július 9. 19:00

    "Valyon"zsidó a kedves öreg úr?

    VálaszTörlés
  6. kiafaszazazáhonyi?2009. július 9. 19:02

    kibuclakó hiába humorizálod el,azért ez a "valyon" elég gáz....

    VálaszTörlés
  7. Feri, az ügynökeink számára látható egy extra ikon, amit ceruzának álcáztunk. Ügynök módban ez minden cikk alatt ott van. Rá kell kattintani a szolgálati helyiség polcrendszerén lévő fahajók mögötti c64-nek álcázott műanyag doboz bal oldali rekeszében található speciális eszköz bal gombjával, a többit pedig ahogy a kiképzőben mutatták.

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm, megtaláltam!
    Most a városból írok, találtam egy kedves vendéglőt, ahol nem csak internet, de még ízletes sólet is van!

    VálaszTörlés
  9. Szombaton lehet ezt a blogot szerkeszteni?

    VálaszTörlés
  10. kiafaszazazáhonyi?2009. július 9. 19:10

    Így közösen csak sikerült megoldanotok ezt a hatalmas feladatot és gratulálok,hogy sikerült kijavítani a valyont kibuclakók.

    Ha valóban a mozdonyvezető a záhonyi akkor én a helyébe nem zsírdisznóznék mert elég terebélyes őkelme...

    VálaszTörlés
  11. Sajnos nálunk nem dolgozik annyi szakember és zseniális programozó mint a bombagyáron.

    VálaszTörlés
  12. Plasztik Pali:

    Ha orti vagy, akkor nem szabad Sabbath idején blogolnod.

    Nekem olyankor meg feketemise és orgia van a Bohemian Grove-ban.

    VálaszTörlés
  13. Ezt magamban még mérlegelnem kell.

    VálaszTörlés
  14. írlyatok rosz hejesírásal hoty a köcsögnek legyen min lovagolni. enyi öröm jár 1 faszkalapnak, nem?

    VálaszTörlés
  15. Ez a szerencsétlen vidéki suttyó Renegát, miután a bombagyárból kibaszták és Sodi sem barátkozik vele, most itt próbálkozik. Sok vizet mondjuk nem zavar, még mindig azt hiszi, hogy ha leírja azt, hogy zsidó, akkor ő hű de nagyon provokatív, pedig az egyetlen dolog, amivel fájdalmat tud okozni az embereknek, az a zenéje.

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.