2009. július 10., péntek

Adakozás

11 megjegyzés:

  1. amihez ártány hozzáér, szarrá válik. még jó hogy náci, mert legalább a legótvarabb helyen fejtheti ki bomlasztó, mindent szarrá változtató képességét. kár hogy már a nácik is kizárták a soraikból, így nehezebben tud bomlasztani, csak a finggal töltött lufijait eregeti a "buzi vagyok, igazoltatok" feliratú polójában

    VálaszTörlés
  2. kiafaszazazáhonyi?Egydagadtzsírosizzadtprolizsidómozdonyvezető2009. július 10. 13:44

    Na megjöttem egy kicsit zsidózni.
    Sziasztok zsidók és zsidóbarátok avagy Sieg Heil!
    Én nem szeretlek titeket,se a maceszgombócot és nem vagyok kibuclakó sem és nincs nagy pajeszom .Az orromon se lehet gyakorolni a síugrást és a lesiklást, ellenben Záhonyi mesterén bizonyára.
    Mondtam már,hogy Záhonyi lett a kedvenc indexzsidóm.De most komolyan.
    Záhonyi úr nem küldene magáról egy valódi képet?
    Én a maga rajongója vagyok.Ne okozzon nekem csalódást.

    VálaszTörlés
  3. Hiába erőlködsz Regenerált degenerált, sajnos te még Ártányhoz meg Zsodihoz képest is egy unalmas, fárasztó seggfej vagy, úgyhogy nem fogunk rólad postot írni. Viszont a zenekarod nőnemű tagjait rituálisan megbasszuk és ősi zsidó szertartás szerint kieresztjük a vérüket a padlóra.

    VálaszTörlés
  4. kiafaszazazáhonyi?Egydagadtzsírosizzadtprolizsidómozdonyvezető2009. július 10. 13:58

    Itt a zsidóknak az a mániája,hogy mindenki a regenerált vagy kicsoda?Egyébként biztos jó fej lehet ha ennyire nem kedvelitek.

    VálaszTörlés
  5. Nem szép dolog hogy Záhonyi Pista bácsi nevével ilyen csúnyán visszaélsz. Helyetted is szégyellem magam, egy idős embert ilyen csúnyán megalázni embertelen lelketlenségre vall.

    VálaszTörlés
  6. Türelmetlen Regenerált2009. július 10. 14:08

    Mi,ki ,micsoda,ki emleget engem?Ja,csak egy zsidó.Ásít.Unalmas.

    VálaszTörlés
  7. kiafaszazazáhonyi?Egydagadtzsírosizzadtprolizsidómozdonyvezető2009. július 10. 14:12

    Én a rajongója vagyok Záhonyinak és punktum.Néhány kommentből kiderült,hogy ő itt az istenkirály és ezért nekem most ő az egyik kedvenc indexesem.

    VálaszTörlés
  8. Ilyen sokáig tartott átjelentkezni? Basszus, te tényleg sokkal nyomibb vagy, mint blogináék! Najó, egye fene, lehet, hogy a következő ki kicsodába te is bekerülhetsz.

    VálaszTörlés
  9. kiafaszazazáhonyi?Egydagadtzsírosizzadtprolizsidómozdonyvezető2009. július 10. 14:19

    ja az elöbb nem is a türelmetlen valaki írt hanem én.Unatkozok,nem áll velem senki szóba.Elárvultam,Legalább valami jófajta náci lenne itt rajtam kivül,de senki.
    Merre van Záhonyi mester?Biztos Mozdonyt pucol.
    Na megyek, mert ez így uncsi.Majd még jövök.

    VálaszTörlés
  10. majd meséld el mi volt a szomszédokban

    VálaszTörlés
  11. kiafaszazazáhonyi?Egydagadtzsírosizzadtprolizsidómozdonyvezető2009. július 10. 14:49

    Meggyüttem.Nem tudok meglenni nélkületek.
    Szóval belassult a számitógépem és tuti,hogy a zsidók miatt.
    Csak ezt akartam mondani.
    Shalom!

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.