2009. július 8., szerda

Magyarországi küldetés 2.

Privát üzenet!
Csak regisztrált zsidók olvashatják!
Ahogy ígértem, folytatom.
Szóval a reptéren megkaptam a bringát és bekerekeztem vele a megadott címig, ahol a szállásom lesz az akció idejére. Budapest szép helynek tűnik, ha esetleg győzne az arab sokadalom ,tényleg ide kellene költöznünk, ahogy azt mindenki szokta mondani. Bár lehet,hogy addigra elfogy a termálvíz és akkor már annyira mégsem lesz jó hely.Lehet,hogy csökkenteni kellene a vezeték teljesítményét?
Megérkeztem a lakásba. Tudtam,hogy nem a szokásos kényelem fogad, de amit láttam az több volt, mint sok. Ablaktalan helyiség, fém polcrendszer, pár könyv, fából faragott tankok, régi magazinok. A fürdő szép, a konyha is rendben van, csak az ott felhalmozott cukorral és műtrágyával nem tudtam mit kezdeni. Ekkor csöngetett Pista bácsi ,mert elhozta az általa összegyűjtött szélsőségesek adatait. Megemlítette,hogy tudja,hogy nyomasztó a lakás és tényleg ne haragudjak a berendezésért, de Elemér ragaszkodott,hogy ilyen legyen. Át kell éreznem minden porcikámmal, milyen is a szélsőjobbon vezérnek lenni Magyarországon.
Kérdésemre,hogy mit keresnek a konyhában műtrágyás és cukros zacskók gyújtózsinórral, azt felelte,hogy ez is hozzátartozik az életérzéshez. Egyik ámulatból a másikba estem, amikor mesélni kezdett. Aztán elnézést kért és azt mondta,hogy még van egy kis dolga, nem volt ideje mindent tökéletesen elrendezni, így pár perc türelmet kér, amíg befejezi azokat a dolgokat, amit Elemér kért. Letett egy bevetési kesztyűt az előszobába, majd a csomagjából elővett egy számítógépet. Legnagyobb megdöbbenésemre a billentyűzetet megrongálta. Amikor látta, nem értem mit tesz, elmagyarázta,hogy sajnos ép billentyűzettel nem tudok majd a feladatra koncentrálni. A gépet a megfelelő tartalommal feltöltötte a fia, ő nem ért hozzá, de szerinte a fia mindent elrendezett. Bekapcsoltam, körülnéztem a fájlok között és furcsa elnevezésű könyvtárakat találtam. A tartalmáról nem írhatok. Sokat próbált ügynök létemre ledermedtem a szexualitás eme szélsőségei láttán. Amikor óvatosan rákérdeztem,hogy biztos,hogy ilyennek kell lennie egy leendő népvezér gépének, akkor sokat mondóan rám nézett és megemlítette, ha elég erős vagyok, akkor nyissam meg a Bluebunny mappát,de megkérte,hogy előtte ne egyek és lehetőleg várjam meg, míg ő elmegy.Ha pedig rosszul lennék, hívjam a 112-es számot.
Pista bácsi fia egy rövid üzenetet küldött,hogy a gépben a kedvencek közé betette az összes szélsőséges oldalt. Ideje volt munkához látni. Pista bácsi elköszönt, mennie kellett, mert indult a vonata, én még egyszer megköszöntem az instrukciókat és az általa nagy gonddal kigyűjtött dokumentumokat. Bezártam az ajtót és leheveredtem a priccsre. Elővettem a dossziét a szélsőséges elemekről. Először ezzel kezdek, a számítógép áttanulmányozására nem éreztem magam eléggé erősnek.
Nagyon érdekes információk voltak, de néha annyira kusza volt,hogy kezdtem azt hinni,hogy Elemér valami térfát eszelt ki ezzel a budapesti misszióval.(Elemér, egyszer Libanonban fél órán át tüzérségi tüzet kért a mi pozíciónkra, mert látta műholdról,hogy szundikálunk. Mondom, nagy mókamester ez az Elemér!)
Egyre inkább az volt az érzésem,hogy a mappa fiktív személyekről szól, ilyen emberek nem lehetnek. Ez valami tréfa lehet, most is engem néznek kamerákkal, aztán egyszerre csak betoppannak pár üveg pezsgővel és gratulálnak az ötszázadik sikeres likvidálásomhoz és jót nevetünk mindannyian ezen a tréfán és átvonulunk a Hiltonba ünnepelni. Az órák teltek és senki nem csöngetett. Kezdtem gyanakodni,hogy ezek a személyek tényleg léteznek és tényleg ők a magyar szélsőjobboldal vezetői?! Lehet ez?
Kérdések tucatjai foglalkoztattak.
Egy meleg srác angyal szárnyakkal? Egy Multi level marketinges pártvezér? Egy butikos rengeteg frusztrációval és komoly Münchausen szindrómával?Egy fogyatékos korosodó egyetemista nő nélkül egy szál kamerával a világ ellen? Egy ex NBH-s névváltoztató?
Nindzsának öltözött tüntetők, ostorral? Símaszkos újnácik és pár szerencsétlen akik valami katonai alakulatnak képzelik magukat sörhassal és komplexusokkal?
Ez tényleg lehet?
Biztos, ami biztos kértem egy alapos elemzést a Tel Avivi labortól,hogy nincs e valami durva hallucinogén a csapvízben vagy a levegőben? Vagy az ételekben?
Ezt józanul nem lehet művelni. Vagy Elemér képes ekkora szabású átverést véghezvinni?
Tudom,hogy nagy koponya a moszadnál, de ezt azért túlzásnak gondoltam. Ennyi energiát beleölni egy tréfába, most, amikor ilyen a világpolitikai helyzet? Nem! Ez nem rá vall.
Annyit olvastam,hogy megéheztem, de valami furcsa okból Elemér csak vega kajával töltötte fel a hűtőt.
Ettől el is ment minden energiám, így holnap tudom csak folytatni a beszámolót.